29.4.10

DE COM EL GOS ES POSSAVA ELL MATEIX EL MORRIÓ


Us imagineu l’armament polític que tindríem si la sentencia del TC sobre l’estatut forà la que està prevista amb els jutges que hi ha ara?

Dons ara els partits politics catalans ho volen esmenar, i proposen una reforma de la llei del TC per tal de que es produeixi la renovació dels membres caducats.

No fan un acord per a veure com respondran si el TC toca una sola coma del Estafut, no. Es posen d’acord per a LEGITIMAR una nova retallada. Es pot ser mes burro?.

I per si fos poc, el suposat partit independentista republicà, fa el pallasso com sempre, i està d’acord però no signa.

A les properes eleccions, a la vista de com està el pati, em sembla que votaré en Leo Bassi, amb l’única condició de que aprengui català.

1 comentari:

Abate Marchena ha dit...

Jordi..que estoy llegando a la conclusión de que no hay ningun país que eluda la frase antiquísima de que "Los pueblos tienen el Régimen que se merecen".

Yo también he creido que esto de la INDEPENDENCIA de Catalunya era algo deseado por una mayoría de catalanes, pero olvidamos que los que actualmente viven en Catalunya tienen poco de LEALTAD para con ella. Y luego hay un alto porcentaje de vasallos entre los que llevan aquí algunas generaciones, que son más espanyoles que la madre que los parió.