14.3.08

Tu quoque, Brute, fili mi





Primer van anar contra en Hortalà,

però jo em vaig quedar tan tranquil perquè jo no era pas socialdemocràta com en Hortalà;

després van anar contra la Rahola,

però jo em vaig quedar tan tranquil perquè tampoc era pro-israelí com ella;

després van anar contra els colomins,

i jo em vaig quedar tan tranquil perquè jo tampoc ho era de nacionalista com en Colom;

fins que un dia va anar contra mi, però llavors ja era massa tard.


Bertold Carod-Bretch







http://www.elwebnegre.com/




Comença la guerra bruta a ERC, amb el recolçament dels ultres espanyols:
http://blogs.periodistadigital.com/politica.php/2008/03/13/carod-comilonas-4747

Ja he explicat fa temps que jo vaig dissenyar i produir l'última campanya electoral d'en Hortalà a les generals, i per tant conec els "sistemes interns" d'ERC.

El que m'indigna es que es continuin fent servir els mateixos sistemes per canviar la direcció. I també m'emprenya que la Rahola s'oblidi de com van guanyar el congrès de Lleida.
Potser si aleshores no ho haguès acceptat, no s'haguès repetit.

Penso que mai es tard per explicar que va passar a Lleida, i que va passar despres amb en Colom. Anims Pilar.. tu pots.!

Miquel Manubens




3 comentaris:

Anònim ha dit...

Benvolgut Jordi, en l'època de què parles, la Pilar Rahola encara no militava al partit.

Anònim ha dit...

Esclar, pero ella sap perfectament el que va passar a Lleida, i tot el que va passar desprès.

joliu ha dit...

Benvolgut company,

Aprofito aquest comentari per anunciar-te que, amb una colla de blocaires que compartim
la simpatia per ERC però que discrepem de la línia que la direcció actual ha imprès en el partit, hem creat el portal de blocs Blocs amb Estrella amb l’objectiu de donar suport a la renovació d’Esquerra Republicana de Catalunya, un canvi que entenem que només pot arribar de la mà de Joan Carretero i Rut Carandell.

Vist que els mals de la situació actual que pateix Catalunya provenen en bona part de les decisions de Carod i Puigcercós, crec que hem de començar per aquí.

M'agradaria que hi fessis una visita i que t'hi adhereixis si t'engresca la idea. Seria bo que et pengessis el bàner i si fas un article sobre el tema te'l publicarem al portal.

No podrem votar al congrés, però és clar que el resultat ens afectarà i farem tot el que estigui a les nostres mans per aconseguir un resultat positiu. Passa-ho.