4.2.10

REAGRUPAMENT, TANCAT PER REFORMES, DEMÀ TORNEM A OBRIR


"Aquets son els meus principis, si no us agraden, en tinc uns altres." ( Grouxo Marx )

M'espero a veure que diu en Joan aquesta nit, pero ara el "stalinisme naíf" del que jo parlava ha quedat retratat. I ni son tots els que son, ni son tots els que estan. Els suposats estalinistes d'ara tenien col.laboradors necessaris. ( Com deia el meu ideòleg Grouxo :"Pot semblar idiota i actuar com un idiota. Pero no es deixi enganyar. Es realment un idiota". )

Molts van dir a la reunió de dilluns a Sant Boi que "la gent del Pirineu, ja se sap, tenen rampells". Jo que vinc de mes amunt a la muntanya us dic que el mes sagrat per algú del Pirineu es la paraula donada.

Hem perdut la virginitat, i què us pensabeu?  En un cap de setmana ha mort el "estalinisme" i el "naïf". I si no, que es preparin !

I ara, pit i collons.




PD:"Des de fa 500 anys, els catalans hem estat uns imbècils. ¿Es tracta, doncs, de deixar de ser catalans? No, sinó de deixar de ser imbècils." Joan Sales (Barcelona 1912-1983)

1 comentari:

Abate Marchena ha dit...

Hola Benplantat: He colgado este escrito en Directe.cat y en El Singular. No tiene mucho fondo pero está escrito con prisas:
Sobre el tema de la lengua paso sobre ASCUAS. Es más IMPORTANTE y grave para Catalunya, que NUNCA lo he tocado y creo que tendría que decir algo, pero no mucho.
Un Estado tiene menos problemas con la lengua de sus habitante, que una NACIÓN. UN Estado puede tener varias lenguas y no desintegrarse porque a sus ciudadanos les unen intereses de gran calado ECONÓMICO y son vitales para su subsistencia como ser vivo.
La lengua es una herramienta para comunicar ideas, deseos y pensamientos transmitidos entre los humanos. Tiene un COMPONENTE SENTIMENTAL ENORME para los individuos y cuesta mucho esfuerzo conocer sus reglas para conocerlo correctamente.
Los movimientos masivos de seres humanos por la tierra en algunas épocas, han cambiado SIEMPRE, en algún modo-, la herramienta del lenguaje de los SEDENTARIOS.
Entre el hegemonismo castellano y su FERREA VOLUNTAD de DOMINIO han hecho que en el siglo XX más de, -aproximadamente 3-4 millones de homínidos hayan llegado aquí, entre ellos el que esto escribe.
Si el CINE se quiere reconducir con la lengua, tiene que ser impuesto y para eso el ESTADO tiene que resolver un conflicto.
El CONFLICTO NO TIENE SOLUCIÓN.
La Pérfida ESPANYA os ha metido un cáncer desde hace siglos.